Plaskat igen!

Japp, simning idag igen, känns perry skönt!

Så skönt att ha kommit igång igen, ett par gånger i veckan, allt som behövs för att känna sig lite bättre till lags med sig själv! Märkligt att man inte börjat tidigare, fast det är klart, jag kan dra fram hundratals skäl =)

Blev lite halvtaskig middag idag igen, varma mackor. Dock lite mer uppiffade än bara ost o skinka: Soltorkade tomater i olja och sharlottenlök! Smaskigt gott! Får ta och ta tag i det här med middagar igen, har varit lite dålig med det senaste veckan eller så! Men det är ju bara jag som lider så det är ju ingen fara :)

Jo, gjorde något idag jag inte gjort på oerhört länge! Nej, inget sånt! Varför ska ni alltid tänka på sånt! =)

Jag besökte www.tjuvlyssnat.se så skön sida! På tuben hem från simningen, inget att läsa, då slog det mig att jag inte kikat på den sidan på länge så jag surfade in via mobilen och jag lovar, många härliga skratt och ett par konstiga blickar från mina medpassagerare också :)

Passa på också och besök www.tjuvtittat.se också samtigt!

Sjukt bra sidor om man behöver lite skratt i sitt liv!

Nä, dags att softa lite på soffan!

Sköt er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0