Långhelgen över

Ja, någon riktig långhelg blev det ju inte riktigt för min del.

Det blev valborgsfirande i Sköldnora med Tess och hennes telningar och en kompis. Riktigt trevligt med grillning, kubb, Buzz och Singstar och trevligt umgänge. Även om inte Singstar är någon favorit direkt med tanke på att jag är i det närmaste tondöv, men av någon anledning åker det fram när Tess är med och det blir riktigt trevligt! Lägg till ett några pavor rödtjut och lite öl och där har du ett bra recept på en lyckad valborg!

Fredagen blev inte som jag hade tänkt mig, vaknade med illamåendekänsla som inte gick över utan resulterade i en dryg timmes promenad i Väsby och sen ståplats vid dörren på pendeln hem. Väl hemma tog feberkänslan över och den höll i sig även över större delen av lördagen så det blev soffan för min del.

Idag har jag väl fått lite gjort, pysslat lite i trädgården, tvättat lite och tog en snabbfika med Linda efter hon landat med planet från Tunisien.

Jo, har också bokat upp nästa fredag, så för alla som undrar, ja jag följer med på kryssningen! =)

Nu ska jag softa lite i soffan efter ett skönt 2 timmars bad i sällskap av Leif GW Persson! =)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0