Jävla idiot!

Ska det vara så jävla svårt?

Hur inkompetent får man vara egentligen?

Det tillhör väl ändå vanligt jävla vett?

Det är ju så förbannat idiotiskt onödigt klantigt så det finns inte!

Men nej, man kan tydligen inte förvänta sig sånt!

Från sig själv...

Från mig...

Att jag ska komma ihåg att ta med mig väskan från tåget...

Men heder åt SL som ger en telefonnummer till pendeltågsstationerna, det är jag imponerad över. Även imponerad över tjejen som gick igenom tåget vid slutstationen Kungsängen imorse. Här har SL gjort något bra!

Synd bara att väskan verkar vara försvunnen, någon var tydligen i behov av en matlåda med korv stroganoff och ris, badbyxor, handduk och ett årskort till stockholms stads simhallar. Taskigt bara när personen ifråga inser att kortet är spärrat.

Men lite hopp finns ju kvar, den kan komma tillrätta...

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag lider av Alzheimers light!

Ta hand om er därute och knyt ett snöre om era tillhörigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0