Årets första dopp!

Japp, helgen var bra, mycket bra! Långhelg med barnen! Bjöds på sol, regn, Jössefröjda, middag med syster & CO, lite kamratumgänge och massor med tid med toddlarna!

Jo, årets första dopp blev av också! Igår söndag, strålande sol, jag och grabbarna var ute en sväng med Nova, frågade om dom ville ta ett dopp och visst, det ville dom! Upp och hämta badkläder och iväg till badplatsen och då hade solen gömt sig bakom molnen, fast vad gör det, årets första dopp är ju, som de flesta vet, svinkallt vilket som!



Jesper var först! Tuff kille!



Jodå, jag gjorde det också!



Begriper inte hur han orkade att stå där! Man tappar ju känseln i benen!



Tillslut! Duktig kille nr 2!



Två lite smått frusna killar 24 maj 2009!

Vattentemperaturen? Ingen aning faktiskt, men med tanke på senaste veckornas väder på platsen och nattliga temperaturer så vågar jag på mig en kvalificerad gissning på runt 10 kanske max 12 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0