Känguru på spett!

Nej, detta är inte en follow up på mitt inlägg från igår, utan det handlar om något helt annat, MAT!

Känguru på spett, med potatissallad och en spicy tigersås. Första gången jag äter kängurur och jag kan faktiskt rekomendera det starkt, perfekt stekt, medium rare, otroligt mört och en mycket god smak, inte för påtalig alls utan en mycket god köttsmak.

Så, har ni vägarna förbi Bagpipers In på Rörstrandsgatan så gå in där, trippa en trappa ner, mysigare därnere, mindre folk och beställ Kangaroo Skewer och upplev något nytt!

Sen hade jag ju tyvärr bil så det fick bli lättöl medans mitt sällskap lät sig väl smakas av Buffalo Wings med ett par stora stark, mycket irriterande faktiskt :) Ja, alltså inte sällskapet utan det faktum att jag inte kunde dricka riktig öl som är så gott :)

Fast jag har under åren lärt mig att det kan faktiskt vara gott med lättöl, men att det krävs något, en extrem situation. Men nu har jag också lärt mig att en lättöl också kan smaka gott i ett mycket gott sällskap!

Så. det blev en mycket trevlig kväll i gott sällskap med känguru på spett!

Tjipp på er därute! snart helg!

Kramas i trafiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0