Gränser töjs och viljan finns...

Vissa gränser har definitivt spräckts som en jäkla mödomshinna idag!

Gick upp 0320

Satte mig i en fryskall bil klockan 0350

Körde familjen G till Arlanda som skulle till Fuerte Ventura i 2 veckor

Log och vinkade av dom klockan 0500

Käkade frukost klockan 0515

Var på jobbet 0530

Har en vän som precis kommit hem från solsemester och bara var tvungen att skicka massa bilder

Just nu är jag skitbitter för att jag inte sitter på ett plan till solen!

Fast jag tycker ju om familjen G ändå, och det finns nog en viss grad av gillande på den där vännen som skickade semesterbilder, trots allt... :)

Fast just nu vill jag nog åka hem och lägga mig, innan jag säckar ihop som en nålad ballong, för det kommer hända, me know me self kind of good! Fast jag måste ju jobba :(

Men jag vill åka till solen ändå!

Osså vill jag hångla!

Fast var sak har väl sin tid antar jag...

Nä, ha en skitbra dag ni alla människor därute! För det tänker nog jag ha, faktiskt!

Tjipp!

(ps. är väl medveten om min svenska idag, don't bother to comment ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hångla loss då för fasen, kan ju inte va så svårt.

2009-02-17 @ 18:59:31
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0