Vardagsrumsbordet har gränser...

Tråkigt väder! Regnet hänger i luften, det är tråkigt kallt... Hade varit lite roligare med bättre väder nu när grabbarna är här, fast de verkar inte helt nere. Tecknat på teve och vardagsrumsbordet fullt av bilar. Fjärrkontrollerna har blivit gränser mellan "bostäderna" datorn var polisstation tills jag la beslag på det och bordsklockan blev bensinstation! Tänk om man hade hälften av deras fantasi och en bråkdel av energin! :)

Idag blir det middag hos farsan, sen blir det Globen och Monster Jam. Vrålande motorer och stark doft av bensin, underligt egentligen hur kul det kan vara egentligen, men jag måste erkänna, det är kul faktiskt. Det är väl inget jag är direkt intresserad av och till exempel följer på teve, men när det är live så är det kul att se dessa monsterbilar dundra omkring!

Nä, nu ska jag passa på att dra lite i lövräfsan, det finns ju ett par "fördelar" med detta väder och det är ju att man måste ta hand om den lilla trädgården lite, det blir sista rycket förhoppningsiv mot löven...

Ta hand om er i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0