Bättre sent än aldrig...

Jo mitt mobilinlägg som jag skrev om dök upp tillslut :) Idag... nära på ett dygn senare... Vart vänder man sig med såna klagomål? Mona Sahlin? Nä hon har för mycket att göra nu förtiden. Hon har ju tydligen fallit som en sten i senaste opinionsundersökningen. Varför? Ja, det kan man ju undra sig, hon har ju proklamerat med massor av skattehöjningar och det passar väl bättre än de skattesäkningar vi har fått av Reinfeldt? Jag menar, det är ju oerhört tråkigt att vi har fått mer pengar i plånboken, så höjd skatt borde väl ge henne röster? Eller? <-- OBS ironi :)

Blev inget Rindö denna helgen, kände mig helt omotiverad på förmiddagen, inte elakt då mot familjen G såklart, utan bara helt omotiverad att sätta mig på buss/pendeltåg/tunnelbana/buss i 2 timmar för att ta mig dit. Så det har blivit soffan idag, o teve. Drog ett varv med dammsugaren faktiskt, så lite gjorde jag ju :) En tur till Farsta för att hitta lite inspiration till maten, det blev fläskfile med en god gräddsås med smak av dijon och dragon och en tomatsallad till. Smarrigt värre! (Ja, det blev vin till :)

Tyvärr tråkigt på teve ikväll, men den har flutit på iaf!

Sköt om er därute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen du verkar ju kunnig på politikfronten..

2008-11-16 @ 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0