Allt är som det ska...

...även om jag ett tag har varit jäkligt dålig på att skriva på bloggen :)

Jag är nog ingen bloggmänniska, face it, men det finns ju ingen som tvingar en att vara Blondinbella eller Schulman, man skriver när man har lust (och kommer ihåg att man har en blogg)

Imorgon blir det Värmland, kundbesök i Kristinehamn och sen iväg och plocka upp grabbarna! Det blir heldag med SJ, typ, inget jag ser fram emot men vad gör det!

Förresten, har testat mobilbloggsfunktionen här, kanske kan bli något sånt inlägg framöver!

Kan ju inte heller låta bli att kommentera USA valet, fy faan va kul alltså att det blev Obama! Jag tycker verkligen att det blev ett bra val, visserligen har jag väl inte helkoll på hans program eller så, men han vann faktiskt, the American dream har väl nånstans i och med detta fått ett ansikte. Tyvärr är jag lite orolig, kommer han att få leva i 4 år till? Ärligt? Händer det något så är det väl ett facit på att världen ännu inte har blivit den man tycker att den borde vara, får han vara kvar så är det motsatsen, något jag verkligen hoppas på!

Tjipp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0