Tuff helg väntar...

Ja, imorgon börjar det, en 3 dagar lång partyhelg =)

Kryssning till att börja med, Birka Cruises fredag till lördag. Det kommer bli kul, visserligen känner jag bara 1 av dom där 20 jag ska åka med, men det har väl ingen betydelse väl? Man har ju inte roligare än man gör sig ;) Så ikväll blir det snart sängen så man är pigg och utvilad, för det där med sömn är ju totalt överskattat när man är på kryssning :P Ska dock verkligen försöka att INTE gå iland på nattkröken, slutar ju inte alltid helt bra ;)

Efter landstigning på lördag så ska jag leta upp syrran för en bit mat och något bra ställe att dricka öl på! Blir väl kanske inte någon jätteblöt partykväll kanske men man vet ju aldrig ;)

Sen är det söndag :) Vilodagen :) Den ska tillbringas på Solvalla och Elitloppet! Öltältet öppnar 11 och då kommer jag och syster att vara där, sen stänger det vid 18 tiden och då kommer vi nog att åka därifrån :P

Och sen är det måndag och telefonkonferens klockan 0945 med Frankrike... Vet inte om det är en så jäkla bra ide, men jag har iaf förvarnat kollegan om att jag kanske är med på telefon hemifrån! Eller från Maria pool, vem vet ;)

Så om någon är på Birka imorgon eller Elitloppet på söndag så ses vi där!!!

Hoppas nu bara vädret är på sin goda sida i helgen!

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0