Svåra beslut - jobbiga beslut - avgörande beslut - underbara vänner

Nu står jag här, i ett val, ett beslut. Beslutet måste tas denna veckan!


Varför ska det vara så svårt att ta vissa beslut som påverkar ens liv framöver? Ibland vore det nästan enklare om man hade någon som kunde ta dessa beslut åt en. Visst har jag vänner som försöker hjälpa mig som bollplank. De känner ju mig trots allt väldigt väl och vet hur jag fungerar. De kastar bollar över mig och vissa bollar har jag redan medans andra blir nya. Men alla bollar gör det ännu svårare att ta beslutet. Jag måste ju ändå välja, fortsätta eller gå vidare?


Vad jag än väljer så vet jag att jag kommer att ångra mig, något som jag inte kommer ifrån i det här beslutet!


*morr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0