Beslutet är taget... nästan

Ja, nu är det nog ingen återvändo, har väl "tänkt" klart angående mitt valdilemma. Troligen ska väl sägas. Finns väl fortfarande en mikroskopisk chans att jag ändrar mig.... kanske!

Det har varit svårt, oerhört svårt, det är trots allt ett, eller rättare sagt, två bra erbjudanden (trots allt måste jag ju kategorisera båda som val för det är ju det som det handlar om)

Fördelarna är många i båda fallen, men självklart finns det nackdelar också. Men beslutet som jag troligen tar idag blir att gå vidare med det jag har. Kan väl tyckas fegt, men alla timmar jag har lagt ner på att tänka på detta har gjort att det har blivit beslutet. Jag har ju faktiskt tom gått igenom svarstalet, kan tyckas överpretentiöst men med tanke på erbjudandet så känner jag att det går inte bara att tacka nej utan anledning.


Jaja, det blir som det blir, vet ju att jag kommer att ångra mig vad jag än beslutar mig om, men det får jag ta senare...


Men en sak står helt klar, detta har varit ett av dom svåraste besluten (för att inte säga det svåraste) som jag har varit tvungen att ta i min yrkeskarriär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0